Subject: RE: Selgitustaotlusele vastamise tähtaja pikendamine
From: Made Rästas <[email-masked]>
To: "info.aki"
Date: Mon, 2 Sep 2024 09:21:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Millal võiks oodata vastust selgitustaotlusele?

Parimate soovidega

 <https://www.confido.ee/>

Made Rästas

Jurist
 <mailto:[email-masked]> [email-masked] |

Confido Meditsiinikeskus | Veerenni 51, 10138 Tallinn | 
<http://www.confido.ee/> www.confido.ee

E‑kiri ja selle manused võivad sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni, 
mille avaldamine on keelatud. Kui e-kiri on jõudnud Teieni ekslikult, siis 
palun teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri ja selle 
manused oma arvutisüsteemist. Täname Teid!

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: reede, 16. august 2024 17:53
To: Made Rästas <[email-masked]>
Subject: Selgitustaotlusele vastamise tähtaja pikendamine

You don't often get email from [email-masked] <mailto:[email-masked]> . 
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Learn why this is important

[VÄLISELT AADRESSILT TULNUD KIRI] Ärge klikkige või avage linke või 
manuseid, kui kirja saatja ei ole Teile tuttav või Te ei ole kindlad, et 
kirja sisu on turvaline. Kahtluse korral võtke ühendust IT toega.

Tere!

Teile on saadetud Andmekaitse Inspektsiooni dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument.

Pealkiri: Selgitustaotlusele vastamise tähtaja pikendamine

Registreerimise kuupäev: 16.08.2024

Registreerimise number: 2.2-9/24/1856-2

Tundliku sisuga elektroonilised pöördumised on võimalik inspektsioonile 
edastada krüpteeritult kasutades ID- kaarti ja ID-tarkvara 
<https://installer.id.ee/?lang=est> . Kuidas dokumente krüpteerida, vaata 
siit <https://www.aki.ee/meist/vota-uhendust/saada-kiri> .

Andmekaitse Inspektsioon

Tatari 39, 10134 Tallinn
Telefon: 627 4135
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.aki.ee> www.aki.ee

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Leia meid 
<https://www.linkedin.com/company/estonian-data-protection-inspectorate/> 
LinkedInist või kuula 
<https://open.spotify.com/show/3zUmUfZZchralr4845AUFJ?si=a94a8df1e9264c92&nd=1&dlsi=d71b67c3014b4ca6> 
Andmehäälingust